رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین:

مردم و مسئولان فرهنگ بسیج را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال نا امید کردن قشر پویای جامعه است که نباید مشکلات مطرح در کشور جوانان ما را از تلاش، ترقی و رونق آینده اقتصادی کشور دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، حجت‌السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین با اشاره به پرهیز مسئولان و مردم از تفرقه و دوگانی اظهار داشت:مردم و مسئولان فرهنگ بسیج را سر لوحه کار خود قرار دهند و از تفرقه و دوگانگی پرهیز نمایند.

وی با اشاره به فرصت‌های بالندگی یک انسان خاطرنشان کرد: در آیات قرآن آمده است مراقب فرصت‌ها باشید چون بهترین فرصت‌های ما صرف بیهوده‌ترین کارها می‌شود.

حجت الاسلام نظرپور ادامه داد: پیام دیگر قرآن این است تقوا داشته باشید چرا که محاسبات دنیا با قیامت فرق دارد بترسید از روزی که نه هیچ پدری کیفر اعمال فرزندش را تحمل می‌کند و نه هیچ فرزندی چیزی از کیفر اعمال پدرش را تحمل می‌کند.

امام جمعه موقت نمین با اشاره به ناامیدی جوانان و اعمال فشار از سوی دشمن یادآور شد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال نا امید کردن قشر پویای جامعه است که نباید مشکلات مطرح در کشور جوانان ما را از تلاش، ترقی و رونق آینده اقتصادی کشور دلسرد کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات