رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: منطقه آبی بیگلو ظرفیت بسیار بالایی در امر توسعه به‌خصوص در زمینه گردشگری داد.

به گزارش خبرنگار   پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از خبرگزاری ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف بخش ویلکیج نمین، در نشست با فرماندار نمین، شهردار و اعضای شورای شهر آبی‌بیگلو، ضمن بررسی نیازها و مشکلات مرکز بخش ویلکیج، در راستای پیگیری رفع این مشکلات از دستگاه‌های مربوطه قول مساعد داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست، گفت: در بحث عمران شهری آبی‌بیگلو از محل های مختلف اعتبارات قابل توجهی اخذ کرده‌ایم و این منطقه ظرفیت بسیار بالایی در امر توسعه به‌خصوص در زمینه گردشگری دارد.

وی افزود: طرحی از سوی بخش خصوصی با هماهنگی اداره‌کل منابع طبیعی استان برای منطقه جنگلی واقع در نزدیکی آبی‌بیگلو تا مناطق نیارق و سوها در حال مطالعه است که درصورت اجرای این طرح، شاهد تحولات در عرصه اقتصادی و گردشگری بخش ویلکیج خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین مواردی نظیر اختصاص قیر رایگان، کمک به تسویه بدهی شهرداری آبی‌بیگلو به تأمین اجتماعی، توجه به موقعیت خاص گردشگری شهر و جلب سرمایه‌گذاری های مرتبط، بهسازی راه دسترسی جنگل فندقلو از مسیر آبی‌بیگلو، لزوم چهاربانده سازی و رفع دست‌انداز های متعدد موجود در راه اصلی اردبیل به آبی‌بیگلو، رفع معضل جمع‌آوری آب‌های سطحی، کمبود فصلی آب شرب و کشاورزی، لزوم تسریع در عملیاتی شدن سد نیارق، بهسازی راه‌های بین مزارع و همچنین رفع معضل غارت منابع جنگلی و درختان منطقه از مهم‌ترین مطالبات اهالی شهر آبی‌بیگلو عنوان شد./

پایان پیام

اخبار مرتبط

نظرات