رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان نمین با محوریت نحوه برگزاری بزرگداشت مرحوم آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی نمین اظهار داشت: شهرستان نمین به لحاظ سبقه تاریخی و فرهنگی همیشه خاستگاه فرهنگ و ادب  بوده و مهد پرورش نخبگان علمی و دینی است.

وی افزود: حضرت  آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران یکی از مفاخر با ارزشمند و دینی استان و شهرستان نمین بودند که برای پاسداشت تمامی فعالیت های وی باید بزرگداشتی در حد لیاقتشان در استان برگزار گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جایگاه ویژه مفاخر استان باید حفظ شود و برای شناساندن آنها تمهیدات ویژه ای اندیشید تا آیندگان از آموزه های دینی و علمی این مفاخر ملی بهره مند شوند.

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج از فعالیت های فرهنگی و هنری بسجیان در این سال ها یاد کرد و افزود: در راستای گام دوم و منویات مقام معظم رهبری بسیج توانسته است با هویت بخشی جدیدی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری بدرخشد.

در ادامه عاطف ناصری فرماندار شهرستان نمین ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان و تبریک هفته بسیج گفت : در شهرستان نمین فعالیت های بی شماری از طرف بسیجیان صورت میگیرد که در دو سال گذشته و با همه گیری ویروس کرونا با خدمات ارزنده ای همچون طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  پا به پای مدیریت شهرستان بودنده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه گفت: مرحوم آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران یکی از افتخارات منطقه و استان در عرصه دینی و سیاسی بودند که توانسته بود در جایگاه های سیاسی و دینی کشور حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری بزرگداشت آیت الله موسوی ننه کران یکی از مطالبات و اولویت های شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان میباشد و سعی ما بر این است که به نحو احسن این بزرگداشت را برگزار کنیم.

فرماندار نمین در پایان با توجه به حضور اعضای شورای شهر نمین و سرپرست شهرداری پیشنهاد داد تا خیابانی را به نام آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران نام گذاری نمایند.

 

اخبار مرتبط

نظرات