رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

ادامه گام دوم انقلاب با تفکر بسیجی میسر است.

همایش بزرگ رسالت آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب در سومین روز از هفته مبارک بسیج در تالار مرکز آموزشی ، رفاهی فرهنگیان نمین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نمین،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه گام دوم انقلاب با تفکر بسیجی میسر است ، معلمان را طلیعه داران رشد ، توسعه و پیشرفت عنوان نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فیاضی افزود : با تربیت جوانان مومن و متعهد و متخصص آینده انقلاب اسلامی تضمین خواهد شد که رسالت فرهنگیان بر همین اساس شکل گرفته و سند تحول بنیادین نیز بر آن تاکید نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با انتقاد از ارائه نسخه تربیتی توسط غرب ، این عنوان را یک نوع استعمار جدید دانسته که با طراحی سند ۲۰۳۰ در دنیا می خواهد به اهداف شوم و پلید خویش دست یابد که به برکت نظام اسلامی این توطئه هم مانند همه دسیسه های رنگارنگ دیگر با شکست مواجه گردید.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی در ادامه سخنان خود گفت : اخیراً دشمنان با برنامه ریزی بسیار زیرکانه با دو عنصر تحریم و تحریف درصدد نفوذ به آرمان های والای انقلاب هستند که به یقین با بصیرت و تدبیر آحاد مردم خصوصاً معلمان و دانش آموزان در این زمینه نیز دشمنان ناکام خواهد ماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز ضمن خیر مقدم گویی ، به تشریح اقدامات و فعالیت های آموزش و پرورش بر اساس ساحت تربیتی و اعتقادی مندرج در سند تحول بنیادین پرداخته و با بیان اینکه مصمم هستیم هزاران «سلیمانی» را تربیت کنیم ، از بیعت عاشقانه و عالمانه معلمان با آرمان والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخن راند.

انوش جعفری خانقاه گفت : هیچ سختی و ناگواری نخواهد توانست بر عزم و اراده معلمان تاثیر بگذارد و در دوران کرونا نیز معلمان با مجاهدت خاموش خویش در فضای مجازی نگذاشتند حتی یک روز مشعل علم و تربیت خاموش شود که این نیز نشأت گرفته از تفکر بسیجی ، فرهنگیان فهیم جامعه ایران اسلامی است و بر اساس فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جنگ نرم دشمنان نیز در وسط میدان هستند.

در ادامه ضمن اجرای ویژه برنامه های متعدد ، از چند نفر فرهنگیان بسیجی با عنوان مجاهدت های خاموش معلمان در فضای مجازی تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات