رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین:

حضور بسیج در صحنه انقلاب باید با قدرت و قوت تمام ادامه یابد

امام جمعه موقت شهرستان نمین گفت: هویت بسیج باید به عنوان یک اصل مهم و برگرفته از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با تمام توان در صحنه انقلاب بماند و ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلیکیج، حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت شهرستان نمین همزمان با هفته بسیج در نماز جمعه ۵ آذر ماه اظهار داشت: اکنون بعد از گذشت چله انقلاب اسلامی این نام بسیج است که بر دل دشمن لرزه انداخته و نام هایی چون شهید حاج قاسم سلیمانی آوازه جهان شده است.

وی با اشاره به این که عمل صالح تربیت کننده انسان است، تصریح کرد: خداوند متعال، تمام اسباب مورد نیاز، جهت کسبِ بهشت اُخروی را در اختیار انسان قرار داده و انسان است که می تواند به تناسب استعدادها، توانایی ها و فهم خود، به زندگی سعادتمندِ ابدی دست یابد.

حجت الاسلام نظرپور رسیدن به حیات طیّبه را در گروِ ایمان و عمل صالح عنوان کرد و افزود: انسان، با ایمان و عمل صالح می تواند، ضمن نهادینه کردن آن در وجود و روح خود به حیات طیّبه برسد.

امام جمعه موقت شهرستان نمین با تاکید بر مبارزه با دشمن درونی خود ادامه داد: کشور ما درگیر دو دشمنی بزرگ میباشد ،یکی دشمن خارجی که آمریکاست و دومی که از آن به عنوان جهاد اکبر یاد میشود دشمن درونی است که باید بیشتر مراقب آن باشیم.

وی افزود: دشمن درونی هوای نفس و منیت است که باعث خودخواهی و کبر میشود مسئولان ما باید آگاه باشند از این دشمن دوری کنند و با تقوا و عمل صالح و تفکر بسیجی به مبارزه آن بروند.

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به آغاز دور مذاکرات جدید برجام در ۸ آذر ماه خاطرنشان کرد، اعتماد نکردن به دشمنان و کشورهای غربی و استکباری یکی از شاخصه های تفکر تیم مذاکرات کنندکان کشور باید باشد.

وی تصریح کرد: آمریکا تا کنون به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرده است و همیشه برخلاف قوانین جهانی عمل کرده و باید در نظر داشته باشیم که احیای برجام با لغو تمامی تحریم های ظالمانه علیه کشور عملی خواهد شد.

پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات