رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

آئین معرفه براتعلی شوقی شهردار نمین با حضور رحیم لاهوتی فر معاون اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در دفتر شورای اسلامی شهر نمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، در این آئین که قبل از ظهر دوشنبه ۸ آذر  و با حضور فرماندار ، اعضای شورای شهر و رحیم لاهوتی فر معاون اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در دفتر شورای اسلامی شهر نمین برگزار شد کلید شهرداری نمین برای دومین بار متوالی به براتعلی شوقی سپرده شد.

فرماندار نمین در این آئین اظهار داشت: تعامل و تفاهم و همکاری دوسویه شهرداری و اعضای شورای شهر میتواند در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر نمین تاثیرگزار باشد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل اعضای شورای دوره پنجم با شهردار عنوان داشت: این دوره نیز اعضای شورای شهر و شهردار باید با سعه صدر و تلاش مضاعف برای ایجاد آرامش در بین مردم و توزیع خدمات متوازن شهری بکوشند.

فرماندار نمین ادامه داد: شهر نمین به لحاظ جایگاه فرهنگی و اقتصادی باید بیشتر از این رشد داشته باشد و بنابر این لازمه این توسعه همراهی و همکاری مردم و شورا و شهرداری است چرا که شهردار بدون شورا و شورا بدون مردم معنایی ندارد.

در ادامه شهردار منتخب نمین گفت: از تک تک عزیرانی که برای دوباره خدمت کردن من به عنوان شهردار در نمین تلاش کردند تشکر و قدردانی میکنم.

وی ادامه داد: با توجه به حواشی اخیر در چند ماه گذشته اعلام میدارم که من شهردار شورای شهر هستم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم در کنار مردم و برای آسایش آنها تلاش و گام برداریم.

در ادامه این آئین شهردار نمین در کنار اعضای شورای شهر به استقبال بی سابقه مردم در مقابل شهرداری رفتند و با حضور در صحن و مزار شهدای گمنام تجدید میثاق دوباره و اتحاد و یکدلی خود را به مردم نشان دادند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط

نظرات