رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که در مقابل زورگویان ایستاده است و این عزت و اقتدار در سایه هویت دینی، رهبریت و اتحاد و یکپارچگی مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، حجت الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مال و ثروت در آخرت به فریاد انسان نخواهد رسید مگر اینکه انسان با قلب سلیم در محضر پروردگار حاضر شود.

وی ادامه داد: قلب سلیم قلبی است که جمیع وابستگی‌های غیر خدایی را از خود دور ساخته و در دنیا توجه و تمرکز خود را بر خدای تبارک و تعالی قرار دهد.

نظرپور با اشاره مذاکرات و اعمال فشار از جانب آمریکا تصریح کرد: دولت سیزدهم اهل مذاکره است و غرب می‌خواهد مذاکرات را تحت تأثیر سلاح هسته‌ای قرار دهد در حالی که ایران هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است.

وی یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی داشت و اظهار کرد: تدوین قانون اساسی یکی از خدمات ماندگار شهید بهشتی است که باعث طراحی ساختار نظام سیاسی ایران شد به طوری که بعد گذشت سال‌ها هنوز هم برای رفع برخی شبهات قانونی به این قانون مراجعه می‌شود.

امام جمعه موقت نمین افزود: بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که در مقابل زورگویان ایستاده است و این عزت و اقتدار در سایه هویت دینی، رهبریت و اتحاد و یکپارچگی مردم ایران است.

وی به اغتشاشات اخیر اصفهان اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید خداوند عالم هیچ خیری را در اختلاف قرار نداده است و ملت ایران با وحدت، دینداری و یکپارچگی کار را پیش خواهند برد.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات