رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین:

دشمن هنوز از تحقیر ملت ایران دست نکشیده است

امام جمعه موقت شهرستان نمین: دشمنان ایران این روزها خیلی تلاش می کنند ملت ایران را تحقیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از مهر، حجت‌السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: ما باید به وجود حضرت زینت افتخار کنیم و به ایشان احترام بگذاریم چرا که احترام به حضرت زینب (س) در زمره ثواب احترام به امام حسین (ع) و امام حسن (ع) است.

وی بیان کرد: نبی مکرم اسلام می‌فرماید: کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد خداوند او را با ابراهیم علیه السلام محشور می‌کند پس هم چون درخشش برقی از صراط عبور می‌کند و کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک می‌گردد.

امام جمعه موقت نمین افزود: امام خمینی (ره) به پرستاران تذکر داد و گفت: شغل پرستاری از شغل‌های بسیار شریفی است و مواظب باشید فکر زیبایتان آلوده دنیا و آخرت نشود و اصل و مبنا را بر خدمت بگذارید.

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دشمن در فضای مجازی تحقیر مردم و بدبین کردن مردم نسبت به کشوراست در حالی که کشور ایران پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی داشته است.

حجت السلام نظرپور با اشاره به اینکه ما در تسلیحات نظامی و علم پزشکی جز کشورهای برتر هستیم گفت: ما نه تنها می‌خواهیم کشور خودمان را نجات دهیم بلکه می‌خواهیم کشورهای اسلامی را نیز نجات دهیم و به مظلومان دنیا کمک کنیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از فتنه‌های دشمن این است که به مردم تلقین کنند که اسلام قدیمی بوده و با شرایط امروز سازگار نیست در حالی که دین اسلام پویا و نسخه شفا بخش است ما هر کجا رشد کردیم به دین و قرآن تکیه کردیم.

امام جمعه موقت نمین ادامه داد: دشمنان می‌خواهند مردم را نسبت به مسئولین بدبین کنند و القا کند همه مسئولین دزد هستند در حالی که ما در بین این مسئولین سردارانی مانند سردار سلیمانی را داشتیم.

وی به مشکلات کشور اشاره و گفت: مشکلات و سختی‌ها هست اما اگر بخواهیم عزتمندانه زندگی کنیم باید اتحاد و یکپارچگی داشته باشیم و از بیانات مقام معظم رهبری پی روی کنیم.

حجت السلام نظرپور افزود: مسئولان کشور دو وظیفه دارند یکی خدمت به مردم و دیگری انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان کشور، چرا که جوانان کشور از گذشته و انقلاب خبر ندارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات