رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

پروژه فاضلاب شهری نمین  یکی از دغدغه های مهم شهری و زیرساختی شورای شهر دور ششم میباشد و از بدو شروع دوره ششم، اعضا به روند کند این پروژه انتقاد دارند که معاون عمرانی استاندار نیز بر آن تاکید داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،سید کمال الدین میرجعفریان در دیدار با فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار نمین از پروژه های در حال اجرای شهر نمین خواستار تسریع در عملیات اجرایی فاضلاب شهری نمین شد و افزود: این پروژه به لحاظ اعتبار هیچ مشکلی ندارد و پیمانکار موظف است تا طبق قرارداد مراحل اجرایی را تسریع بخشد.

در ابتدای این بازدید میدانی معاون امور عمرانی استانداری با حضور در پروژه ورودی جدید نمین از روند اجرایی این زیرگذر بازدید بعمل آورد و پیمانکار مجموعه نیز از روند اجرای پل گزارش داد.

وی گفت مکانیزم اجرایی زیرگذر به گونه ای طراحی شده است که آب مازاد در داخل زیرگذر نخواهد ماند و آب های ناشی از بارندگی ها تخلیه خواهد شد.

در بازدید از مسکن مهر میرجعفریان با اشاره به تحویل کارگاهی پروژه با کاستی های موجود در آینده نزدیک به شهرداری گفت: طرح مسکن ملی در شهرستان نمین نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد که طی جلسه ای در فرمانداری از چند نقطه معرفی شده یک محدوده شهری را برای مسکن ملی اختصاص خواهیم داد و برای مرحله اول برای تعداد محدودی در مسکن مهر جانمایی انجام گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار طی بازدید از روند اجرایی خیابان ساحلی از کلیات طرح ابراز رضایتمندی کرد و در مورد برخی نواقصات موجود نیز قول مساعد داد تا در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

وی با حضور در پارک بانوان و تاکید بر اهمیت سرانه فضای سبز در شهر نمین گفت: یکی از اولویت های اصلی اعضای شورای شهر و شهردار به لحاظ وجود ناحیه صنعتی در شهر نمین ، افزایش سرانه فضای سبز است که باید اقدامات ویژه ای در این مورد انجام دهند.

میرجعفریان همچنین در بازدید از روند توسعه خیابان جانبازن از اعضای شورای شهر و شهردار خواست تا تکلیف زمینهایی که در این خیابان مشمول ماده ۵ شده اند را بررسی و موانع اجرای طرح را رفع کنند .

معاون عمرانی استانداری با همراهی اعضای شورای شهر وهمچنین مدیران سازمان همیاری و منابع طبیعی در منطقه گردشگری فندقلو حضور یافتند و در مورد مالکیت و بدهی های مالی این مجموعه به نتایج مثبتی رسیدند.

با توجه به اینکه در این مجموعه به لحاظ بلاتکلیفی برای مدیریت ساماندهی مناسب انجام نگرفته است، با تاکید معاون عمرانی استانداری ابتدا باید مساله مالی و بدهی این مجموعه حل و فصل شود و برای حفظ منابع طبیعی و ظاهری مجموعه قرارداد بلند مدت با شهرداری نمین منعقد گردد تا خدمات بهتری به مسافران و گردشگران ارایه شود.

اعضای شورای شهر نمین خواستار نگاه ویژه استاندار و معاونین اجرایی وی به شهرستان نمین هستند و از حضور کمال الدین میرجعفریان در شهر نمین تشکر و قدردانی کردند و از وی خواستند تا به صورت ویژه و در یک بازدید کلی با حضور استاندار به مشکلات و طرح های توسعه شهری نمین توجه بیشتری شود.

گزارش: ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات