رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین:

بازدید از نمازخانه های بین راهی باید تداوم داشته باشد

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین با حضور فرماندار،دبیر ستاد اقامه نمازشهرستان و جمعی از اعضا در دفتر امام جمعه تشکیل یافت.

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز شهرستان نمین، در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، دبیر شورای اقامه نماز شهرستان نمین ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) دستور جلسه شورای اقامه نماز شهرستان را تبیین کرد و از روسای ادارات سطح شهرستان خواست نسبت به بهینه سازی فضای اقامه نماز در ادارات متبوعه خود اهتمام بورزند.

وی در ادامه از از فرماندار شهرستان از بابت تخصیص اعتبار حهت تعمیر و تجهیز خانه های عالم در روستاها و همچنین از شهردار نمین که نمازخانه سایت فندقلو را تعمیر و تجهیز مناسب کرده است تقدیر و تشکر کرد و بر تشکیل شورای اقامه نماز شهرستان و تمام ادارات تأکید کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نمین به نمازخانه های بین راهی شهرستان اشاره کرد و گفت: در هر فصل یک بار باید از نمازخانه های بین راهی حوزه شهرستان نمین توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و ادارات مربوطه بازدید های دوره ای به عمل آید.

در ادامه این جلسه هریک از اعضا نقطه نظرات خود را ارائه دادند و مقرر گردید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در جلسه آتی شورای اقامه نماز، نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته در خصوص نمازخانه بین راهی جنب تونل اردبیل- آستارا، اقدام نماید و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی با موضوع نماز در ادارات سطح شهرستان اقدام و نتیجه اقدامات انجام یافته را در جلسه آتی شورای اقامه نماز بیان نماید و هماهنگی های لازم از سوی آموزش و پرورش شهرستان نمین در خصوص دعوت پژوهشگر طرح تحول تربیتی با موضوع نماز شناسی برای جلسه بعدی جهت تشریح طرح مذکور به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات