رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

گزیده خطبه های نماز جمعه نمین و عنبران:

کمک به دولت با آگاهی دهی به مردم امری مهم و ضروری است

بعد از گذشت ۸ سال از دفاع مقدس هنوز هم مادران شهدا، چشم به راه فرزندان خود هستند در دعا و کارهای خیر پیامبر (ع) و شهدا را شریک قرار دهیم چرا که اینها راه را برای ما هموار کرده‌اند تا پیشرفت‌های معنوی، علمی و هسته‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تیحلیل ویلکیج، حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین با بیان اینکه مردم باید در برابر مشکلات و تحریم های اقتصادی صبوری کرده و اتحاد و انسجام خود را از دست ندهند افزود: مسئولان نیز باید با گوش شنوا مشکلات مردم را شنیده و برای آن چاره پیدا کنند.

امام جمعه موقت شهرستان نمین یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب را گرامی داشت و افزود: بعد از گذشت ۸ سال از دفاع مقدس هنوز هم مادران شهدا، چشم به راه فرزندان خود هستند در دعا و کارهای خیر پیامبر (ع) و شهدا را شریک قرار دهیم چرا که اینها راه را برای ما هموار کرده‌اند تا پیشرفت‌های معنوی، علمی و هسته‌ای داشته باشیم.

وی به قیام «نیارق» اشاره و اظهار کرد: در روستای «نیارق» قبل از سال ۵۷ مردم جان و خون خود را تقدیم انقلاب کردند این حرکت‌های الهی سختی‌ها و هزینه‌هایی دارد مردم و مسئولین باید نسبت به این خون‌ها امانت دار باشند.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران گفت: آگاهی دهی به مردم برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور امری مهم و ضروری است.

وی در ادامه از همه مردم خواست در امر کمک رسانی و دستگیری از اهالی سیل زده جنوب کشور پیشقدم بوده و یاریگر همنوعان خود باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات