رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر نمین:

قدردانی از زحمات عاطف ناصری/تبریک انتصاب به طیب امینی

رییس و اعضای شورای اسلامی‌شهر نمین آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در منطقه اعلام نمودند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نمین ضمن قدردانی از زحمات عاطف ناصری فرماندار سابق، انتصاب طیب امینی را  به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نمین تبریک گفتند.

شهردار نمین و اعضای شورای اسلامی‌شهر آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در منطقه اعلام نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای طیب امینی

فرماندار محترم شهرستان نمین

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به سمت فرماندار شهرستان نمین تبریک و تهنیت عرض نموده‏‌‏‌‏، بی شک سوابق ،تجارب و درایت ارزشمند جناب عالی در جایگاه های مختلف مدیریت سیاسی و اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته و شهید پرور شهرستان نمین است .

از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مدظله) و تدابیر دولت محترم در سال مزین به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را مسالت داریم و برای جناب عالی مزید توفیقات خدمتی سرشار  از شور  و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان خواستاریم .

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نمین

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات