رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

فرماندار جدید نمین بلافاصله بعد از معارفه در کنار مردم

مدیریت بحران در میدان عمل

امینی در ادامه افزود: با توجه به گستره وسیع جاده های مواصلاتی روستاهای شهرستان نمین تعدادی از دستگاه های راهداری نیز در بخش دولت آباد و روستاهای همجوار در حال بازگشایی جاده ها هستند.

بعد از گذشت چند روز از بارش برف سنگین در شهرستان نمین، حجم سنگینی از برف همراه با کولاک تمامی جاده های روستایی و شهری را مسدود کرده است.

با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر و اداره راهداری شهرستان نمین بعضی از مسیرهای پر رفت و آمد بازگشایی شده اند ولی هنوز در برخی از روستاها و جاده اصلی بخش ویلکیج کولاک و برف مانع از تردد مردم شده است.

امروز بلافاصله بعد از تودیع معارفه فرماندار جدید، با هماهنگی طیب امینی تیم مدیریت بحران به همراه بخش خصوصی و خیرین راهی مناطق برفی شدند و از نزدیک مشکلات و کمبودها را بررسی و برخی جاده های روستایی را که چند روزی مسدود بود بازگشایی کردند.

در اولین برنامه کاری بعد از مراسم معارفه، فرماندار جدید شهرستان نمین به همراه بخشدار ویلکیج با حضور در دهستان حور از روند بازگشایی و برفروبی جاده ها و خدمات رسانی به اهالی بازدید کرد.

فرماندار نمین طی تماس تلفنی با خبرنگار ویلکیج اظهار داشت: امروز با کمک مردم و همراهی خیرین و بخش خصوصی جاده های روستای سولا، شهرک صنعتی، نوجه ده و کنازق بازگشایی شد.

امینی در ادامه افزود: با توجه به گستره وسیع جاده های مواصلاتی روستاهای شهرستان نمین تعدادی از دستگاه های راهداری نیز در بخش دولت آباد و روستاهای همجوار در حال بازگشایی جاده ها هستند.

رئیس مدیریت بحران شهرستان نمین گفت: به لحاظ کوهستانی بودن جاده های بخش عنبران در تلاش هستیم تا در اولین فرصت جاده های روستایی آن منطقه را نیز بازگشایی کنیم.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه از روز جمعه شاهد آب و هوای نسبتا آرام و آفتابی در شهرستان خواهیم بود روند بازگشایی جاده ها تسریع می یابد.

فرماندار شهرستان نمین در پایان از مردم فهیم شهرستان نمین خواست تا بازگشایی کامل جاده های روستایی از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات