رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

سرپرست معاونت سرمایه گذاری استان اردبیل:

جامعه گردشگرپذیر روستای عنبران علیا نمین توانمند می‌شوند

سرپرست معاونت سرمایه گذاری استان اردبیل از توانمندسازی جامعه محلی روستای هدف گردشگری عنبران علیا شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل ،نگار سریع الاطلاق گفت: طرح توانمندسازی جامعه محلی روستای عنبران علیا شهرستان نمین بر اساس قرارداد منعقده با بخش خصوصی با عنوان طرح توانمندسازی جامعه محلی با رویکرد اجتماع محور برای افزایش مشارکت پایدار محلی در توسعه گردشگری در سطح روستای عنبران علیای شهرستان نمین اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع استان اردبیل گفت: این طرح به صورت پایلوت از شهریور ماه امسال آغاز شده و اعتبار اولیه آن از سوی دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تامین شده است.

سریع الاطلاق می گوید: پس از تشکیل گروه اجرایی مردمی و هماهنگی تسهیل‌گر محلی با مدرس دوره های طرح و اعضای ۹ نفره گروه اجرایی مردمی، نخستین کارگاه آموزشی باهدف افزایش دانش و مهارت اعضای گروه در زمینه مدیریت توسعه عام جوامع محلی به مدت دو روز در آبان ماه امسال در محل خانه گردشگری روستای عنبران علیا برگزار شد.

به گفته سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تامین منابع استان اردبیل در این کارگاه آموزشی، اعضای گروه با تسهیل‌گری کار گروهی و تکنیک‌های مقدماتی تسهیل‌گری و روش‌های اعتمادسازی و جلب مشارکت در جوامع محلی و نحوه تهیه یک برنامه اطلاع رسانی و ارتباط با ذی‌نفعان آشنا شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات