رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

اوقات شرعی

با هماهنگی روابط عمومی فرمانداری شهرستان نمین نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج در این جلسه که با حضور فرماندار و جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی برگزار شد مسایل و مشکلات شهرستان نمین طرح و بررسی شد.

طیب امینی فرماندار شهرستان نمین اظهار داشت: فضای مجازی با تعامل و همسویی با مدیران جهادی شهرستان میتواند رشد و توسعه را در شهرستان بهبود ببخشد.

وی تصریح کرد: عمران و پیشرفت و آبادنی شهرستان نمین مهم ترین دغدغه فعالان فضای رسانه ای شهرستان میباشد و در این مسیر مسئولان نیز باید همگام و همراه مطالبات مردمی در حیطه وظایف و خدمت به مردم گام بردارند.

امینی با اشاره به نقد صادقانه و منصفانه مسولان در فضای رسانه ای شهرستان افزود: نقد منصفانه  باعث دلگرمی و تشدید روحیه در بین مسئولان و مردم نقش بسزایی دارد و در عین حال نقد مغرضانه باعث دلسردی  بین مردم و مسئولان خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد: فعالان رسانه ای باید موضوعات و اخبار را واقع بینانه و با تحلیل در اختیار افکار عمومی قرار دهند و از ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم پرهیز نمایند

وی با اشاره به انتشار اخبار کذب در برخی از رسانه ها و کانال های مجازی گفت: دقت در خبر نویسی و داشتن سواد رسانه ای یکی از اصول حرفه ای خبرنگاران است و مطمئنا کپی کاری از کانال ها و نشر اکاذیب و نداشتن قدرت تحلیل هیچ ثمری برای شهرستان نخواهد داشت.

طیب امینی در پاسخ به برخی از سوالات فعالان رسانه و مجازی در مورد مشکلات شهرستان نمین اظهار داشت: زمین های مسکن ملی در شهر نمین تعیین موقعیت شده است و به زودی در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت

امینی ادامه داد: تا پایان بهمن ماه تکلیف وضعیت واگذاری خدمات شهری مسکن مهر به شهرداری سپرده خواهد شد تا ساکنان آن منطقه نیز از خدمات مطلوب شهرداری بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهرستان از مسئولان بومی و جوان استفاده خواهیم کرد گفت: مسئولانی که انتخاب خواهند شد باید در شهرستان ساکن و در شرایط بحرانی در اسرع وقت در خدمت مردم باشند.

فرماندار نمین در پایان با اعلام حمایت از خبرنگاران منصف و دلسوز شهرستان گفت: در مورد اشتغال و ایجاد درآمد برای این قشر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات