رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اوقات شرعی

 فرماندار شهرستان نمین گفت: در صورت تامین بودجه در تابستان پیش رو مشکل قطعی آب، در شهر نمین و روستاهای تابعه سال آینده به صفر خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از مهر طیب امینی ظهار کرد: طرح آب رسانی نمین و عنبران دارای دو ایستگاه پمپاژ در روستای گللو، ۲۵ کیلومتر خط انتقال از روستای گللو تا مخازن شهر عنبران و احداث سه مخزن در سه راهی عنبران است.

وی در ارتباط با قطعی‌های مکرر آب شرب در روستاهای بخش مرکزی و عنبران در تابستان سال جاری گفت: طرح آب رسانی آب شرب نمین و عنبران مرحله نهایی را طی می‌کند این طرح با انتقال خط لوله آب داخل عنبران به منبع اصلی به پایان می‌رسد.

امینی در ادامه اظهار کرد: برای تکمیل این طرح ۵ میلیارد تومان بودجه نیاز است که نمایندگان مجلس قول داده‌اند تا شروع تنش آبی این مبلغ را تأمین نمایند در صورت تأمین بودجه تا اردیبهشت سال آینده مشکل قطعی آب عنبران و ۵ روستاهای تابع عنبران حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت بهره برداری از مرحله نهایی طرح آب رسانی نمین و عنبران، آب طرح امام حسن (ع) نیز مستقل خواهد شد و مشکل قطعی آب روستاهای مسیر روستای «گرده» تا «پیله رود» نیز حل خواهد شد.

فرماندار نمین با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان بودجه به آب شرب شهرستان و فاضلاب شهر نمین تخصیص پیدا کرده افزود: با همکاری آب منطقه‌ای استان در تلاش هستیم بودجه فوق تحقق پیدا کند در این صورت دیگر مشکلی در حوزه آب شرب در کل شهرستان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات