رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

محمود نظافت بعد از مدت ها بلاتکلیفی شهر آبی بیگلو، بعنوان شهردار انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر آبی بیگلو، محمود نطافت برای باردوم در شورای اسلامی به رای گذاشته شد و با ۳ رای موافق و ۲ رای مخالف با اکثریت آرای موافق به عنوان شهردار آبی بیگلو انتخاب شد

۲ نفر از اعضای شورای شهر آبی بیگلو که در جلسه قبلی انتخاب شهردار به نشانه مخالفت ترک جلسه کرده بودند، در دومین جلسه انتخاب شهردار در مورخه ۱۴ بهمن ماه حضور یافته ولی این بار فقط رای مخالف دادند و محمود نظافت با ۳ رای شهردار آبی بیگلو انتخاب و صورتجلسه به فرمانداری شهرستان نمین ارسال گردید.

به نظر میرسد با توجه به گذشت زمان برای ارایه عملکرد اعضای شورا در مدت ۶ ماه گذشته  و صرف  پرتی زمان برای حواشی انتخاب شهردار کاستی هایی برای شهر ایجاد شده است که مطمئنا شهردار را در آینده نزدیک به چالش خواهد کشید.

نبود درآمد پایدار و همچنین اختلاف نظر در شورای اسلامی شهر آبی بیگلو بخصوص با هجمه هایی که برای شهرداران بومی است کار را برای محمود نظافت سخت خواهد کرد.

زمان میتواند قضاوت ها و شائبه های بوجود آمده را حل کند و باید منتظر ماند و دید تا آیا نظافت با تفکرات شورا و مشکلات ریز و درشت شهرداری میتواند دوام بیاورد و یا باید منتظر سرپرست یا شهردار بعدی نیز باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات