رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

گزیده های نماز جمعه شهرستان نمین 15 بهمن ماه:

ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است دستاوردهای انقلاب اسلامی بازگو شود

ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است دستاوردهای انقلاب اسلامی بازگو شود ما باید سختی‌ها و مشکلات را تحمل کنیم و ناسپاسی نکنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند درمقابل ایران بایستند و این اتحاد و یکپارچگی بزرگترین دوراندیشی امام راحل برای مستحکم کردن صفوف ملت ایران در برابر دشمنان بود.
وی در ادامه شهادت مامور فداکار نیروی انتظامی در استان فارس توسط اراذل و اوباش را تسلیت گفته خواستار «اصلاح» قانون به کارگیری سلاح از سوی ماموران پلیس شد.

امام جمعه موقت شهرستان نمین اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است دستاوردهای انقلاب اسلامی بازگو شود ما باید سختی‌ها و مشکلات را تحمل کنیم و ناسپاسی نکنیم

وی ادامه داد: سختی‌ها و مشکلات همیشه هست اما ملت ما نسبت به گذشته امینت دارند و مهم‌تر از همه خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با تبریک فرارسیدن چهل و سومین طلیعه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مردم را بزرگترین حامیان و مدافعان این انقلاب دانست و گفت: مسئولان باید قدر این مردم را دانسته و با برطرف کردن مشکلات و انتقال دستاوردهای بزرگ این انقلاب به نسل های جدید در استمرار نهضت اسلامی نقش موثر داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات