رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

همزمان با سالگرد ایام الله مبارک دهه فجر در شهرستان نمین:

طلیعه فجر ۴٣

همزمان با سالگرد ایام الله مبارک دهه فجر در شهرستان نمین پنجمین روز از این ایام با حضور فرماندار در گفنگوی ویژه شبکه سبلان و کلمگ زنی اولین هنرستان شهرستان   همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری نمین ،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، اولین هنرستان در شهرستان نمین با حضور صدیف بدری نماینده مجلس یازدهم  کلنگ زنی شد.

همچنین در ادامه دستاوردهای چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ،نمایشگاه عرضه محصولات ۲۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان نمین با حضور فرماندار نمین و رییس ستاد اجرایی فرمان امام افتتاح شد.

پ️بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بنیاد برکت برای ایجاد این تعداد اشتغال اختصاص داده شده است.

کارخانه تولید نوار و لوله تیپ کشاورزی (پلی اتیلن) با صرف هزینه ۷۲ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵ نفر با حضور فرماندار نمین در شهرک صنعتی شماره ۲ افتتاح شد.

کلنگ احداث ساختمان اولین هنرستان شهرستان با پیش بینی هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور بدری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.

۱۶ بهمن ماه طیب امینی فرماندار نمین با حضور در برنامه رادیو ساعتی در شبکه سبلان به اهم برنامه های مدیریت شهرستان و همچنین ارایه برنامه های انجام شده در ایام الله مبارک دهه فجر پاسخ گفت.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات