رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

در خواست نماینده شورای اسلامی شهرستان نمین از نماینده ولی فقیه در استان:

برگزاری نماز جمعه در شهر آبی بیگلو

بیان مسائل و مشکلات مختلف در نماز جمعه نشان از جایگاه رفیع این آیین عبادی سیاسی دارد و ظرفیت بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیح، مجتبی رستمی نماینده شورای اسلامی شهرستان نمین در نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان حضرت آیت الله عاملی خواستار برگزاری نماز جمعه در شهر آبی بیگلو شد.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شده بود

رستمی عضو شورای اسلامی شهر آبی بیگلو گفت: چند سال از شهر شدن آبی بیگلو می‌گذرد اما هنوز هم این شهر از داشتن امام‌جمعه  و برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه محروم بوده و مردم این شهر در این مدت از نعمت نمازهای روز جمعه بی‌نصیب مانده‌اند که مسئولان باید به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: آنچه مسلم است برپایی نماز جمعه به‌عنوان یکی از نمادهای سیاسی اسلام از دغدغه‌های اصلی حضرت امام پس از پیروزی انقلاب بود و بعد از ۴۳ سال از انقلاب پرفروغ جمهوری اسلامی ایران و شهر شدن آبی بیگلو  برپایی نماز جمعه یکی از نیازهای اصلی مردم انقلابی و ولایی در شهر آبی بیگلو است.

وی اضافه کرد: بیان مسائل و مشکلات مختلف در نماز جمعه نشان از جایگاه رفیع این آیین عبادی سیاسی دارد و ظرفیت بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده شورای اسلامی شهرستان نمین در پایان گفت: آنچه مسلم است ضرورت وجود امام‌جمعه در شهر آبی بیگلو روزبه‌روز بیشتر از گذشته احساس می‌شود و از نماینده ولی فقیه در استان خواستار آن شدیم تا مقدمات برگزاری این آیین عبادی سیاسی را از شهر آبی بیگلو دریغ نفرمایند

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات