رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

دغدغه اصلی فرماندار شهرستان نمین ریشه کن کردن بیکاری از این شهرستان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج طیب امینی فرماندار نمین اظهار داشت: اجرای طرح های پیشران که در دولت سیزدهم به سرعت در حال اجراست در شهرستان نمین نیز با تزریق اعتبارات اولیه در فاز عملیاتی قرار گرفته است.

امینی با اشاره به جذب ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان نمین گفت: با جذب اعتبار از دولت در قسمتهای مختلف پیشران اقتصادی ، تجاری و کشاورزی  اشتغال بیش از ۹ هزار نفر در شهرستان نمین مسجل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نمین برای سرمایه‌گذاری گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در اولویت کار مدیران اجرایی قرار گرفته و در کنار توجه و دقت به بخش‌های اقتصادی و معیشتی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری نمین بیان کرد:مدیران اجرایی شهرستان نمین باید با تفکر جهادی در مسیر حل مشکلات مردم و سرمایه گذارانی که قصد ایجاد اشتغال در منطقه دارند قدم بردارند.

وی اظهارکرد: ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان نمین قابل توجه بوده و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی نمین، شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و شهرک‌های دامپروری باید در صدر توجه مدیران اجرایی در جهت افزایش تولید و بسترسازی برای اشتغال باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات