رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

سرپرست فرمانداری نمین ضمن دعوت از مردم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا افزود: ساده انگاری پروتکل ها و همچنین عدم تزریق دز سوم واکسن کرونا می‌تواند پیک ششم کرونا در شهرستان را با محدودیت های جدید همراه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج طیب امینی اظهار داشت: سرعت انتشار سویه اومیکرون بسیار بالا و قدرت انتشار آن نسبت به سویه‌های قبل بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه افزایش آمارهای ابتلای شهروندان شهرستان نمین به ویروس کرونا در مرز هشدار قرار دارد افزود : از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به تزریق واکسن خود خصوصا دز سوم اقدام کنند زیرا مهم ترین راه مقابله جدی با این سویه است که خطرات مرگ و میر را بسیار کاهش می‌دهد.

امینی گفت: به اعضای ستاد مبارزه با کرونا و تیم‌های بازرسی تاکید شده که نظارت بر اصول بهداشتی در همه صنوف مختلف شهرستان انجام شود و جاهایی که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود تذکرات جدی داده شود.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان نمین تاکید کرد: تداوم روند کاهشی و همچنین استمرار وضعیت فعلی کرونایی شهرستان در گرو رعایت پروتکل ها و همچنین توجه ویژه به امر واکسیناسیون بخصوص دز سوم  است.

فرماندار نمین با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان در تزریق دوز اول و دوم واکسن کرونا گفت: با توجه به آمادگی کامل مرکز واکسیناسیون در نمین و سایر شهرها و همچنین شیوع سویه جدید ویروس کرونا، از همشهریان گرامی تقاضا داریم با مراجعه به مرکز واکسیناسیون نسبت به تزریق دز سوم جهت ایمنی در برابر سویه امیکرون اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات