رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت:اساس توسعه هر جامعه، تولید و رونق اقتصاد است، چنانچه خدمات زیادی در جامعه ای صورت گیرد در صورت عدم حمایت از تولید ،گویی هیچ خدماتی انجام نیافته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی و محدوده شهر نمین اظهار کرد:در جریان بازدید از مجموعه بزرگ داروسازی آرتا فارما( سرم سازی) مشکلات انشعبات، زیر ساخت ها و تسهیلات سرمایه در گردش بررسی و قول مساعد برای تسریع روند پروژه و تامین زیرساخت های لازم داده شد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی فاز اول مجموعه سرم سازی ۲۵۰نفر بصورت مستقیم به شغل پایدار خواهند داشت افزود: این مجموعه یکی از معتبرترین مجموعه های تولید دارو و سرم در سطح کشور خواهد بود که در صورت تکمیل فاز دوم نیز با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به برند کشور و منطقه تبدیل می شود.

استاندار اردبیل در ادامه از تکمیل نیروگاه تولید برق ۲۵ مگاواتی در روستای سلوط خبر داد و گفت:با راه اندازی این نیروگاه که توسط بخش خصوصی طراحی شده است ۲۵ مگاوات برق به شبکه وارد می شود که امیدواریم انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی نیز تامین شود.

این مسوول راه اندازی کارخانه کاغذ سازی در منطقه را یکی از پتانسیل های مهم بر شمرد و افزود: معدن مورد نیاز این کارخانه و زیرساخت های راه، برق، آب و تلفن مورد ارزیابی قرار گرفت و مدیران مرتبط طبق صورتجلسه قول مساعد برای حل مسایل مطروحه را دادند.

عاملی با اعلام اینکه هراتفاق خوب در گرو تولید و رونق اقتصادی می افتد بیان کرد: جامعه ای که به تولید و اقتصاد اهمیت می دهد دارای مردمان شاد، با نشاط، امیدوار و پویا هستند ، بنابرین بر همه مدیران دولتی واجب است از تولید و صنعت حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از دستگاه های اجرایی مانع توسعه و رونق تولید نیستند گفت: دستگاه های اجرایی همیشه در کنار صاحبان صنعت بوده و جهت تولید و افزایش راندمان محصولات تلاش کرده اند و این روند تداوم خواهد داشت.

استاندار اردبیل کارخانه سیمان را آبروی استان بر شمرد و گفت:محصولات این کارخانه در دور افتاده ترین نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرد و با اشتغال زایی مناسب چرخ تولید، در این مجموعه سالهاست می چرخد و باید با حل مشکلات سطحی نیز در حمایت از آن درنگ نکنیم.

به گفته وی مشکلات بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، برق مورد نیاز ، پرونده تعزیرات با حضور مدیران دستگاه های متبوعه بررسی و راهکارهای مناسب جهت حل مسایل ارایه شد.

استاندار اردبیل صبح امروز سه شنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، بانکهای عامل از محل کارخانه سرم سازی فارما، کاغذ سازی سبز نمین، نیروگاه ۲۵ مگاواتی روستای سلوط و کارخانه سیمان آرتای اردبیل بازدید و نسبت به حل مشکلات مطروحه قول مساعد داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات