رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

اوقات شرعی

طی مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین:

از برگزیدگان مسابقه عکس پرچم افتخاردر شهرستان نمین تقدیر شد

برگزیدگان مسابقه  عکس و نقاشی پرچم افتخار که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با همکاری موسسه سروش نغمه امید در شهرستان نمین برگزار شده بود تجلیل شدند.

مرتضی بالار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج اظهار داشت: برگزیدگان مسابقه پرچم افتخار که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین برگزار شده بود تجلیل شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین ادامه داد: ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان و آشنایی با اتفاقات زمان انقلاب و شناساندن هویت ملی و پرچم ایران عزیزمان که افتخار هر ایرانی است از اهداف برگزاری این مسابقه بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی به استقبال خوب دانش آموزان و نوجوانان برای شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین در راستای فرهنگ سازی مراسمات ملی و نهادینه سازی رویدادهای فرهنگی تا کنون اقدام به برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری نموده است که همیشه با استقبال خوبی از طرف اهالی فرهنگ و هنر نمین روبرو شده است.

وی ادامه داد این مسابقه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار شد که با استقبال دانش آموزان و نوجوانان شهرستان نمین همراه بود.

مرتضی بالار ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه پرچم افتخار به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با حضور اولیای منتخبان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم ازنفرات برتر در مسابقه عکس و نقاشی پرچ افتخار خانم ها رها کریمی، آیلارعدل، آیلین بقایی، رونیا نجفی،مارال عباس پور و آقای طاها بدری با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی  تقدیر بعمل آمد

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات