رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

سود ۱ درصدی معادن برای شهر عنبران تا کنون پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، علی عزیزی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین که با حضور استاندار در فرمانداری نمین برگزار شد اظهار داشت:شهر عنبران از لحاظ درآمد پایدار ضعیف میباشد و اعتبارات استانی و شهرستانی نمی تواند مشکلات عدیده شهر عنبران را حل کند و نیازمند توجه بیشتر مسئولان به این شهر مرزی است.

شهردار عنبران ادامه داد: متاسفانه برخی ادارات در شهر عنبران همکاری لازم را در جهت توسعه شهری و رفع مشکلات شهروندان ندارند و شهردار و اعضای شورای شهر عنبران نیز به تنهایی پاسخگوی مشکلات نیستند.

عزیزی تصریح کرد: با توجه به برنامه ارایه شده برای کسب درآمد پایدار از طریق ثبت معدن به نام شهرداری و ایجاد اشتغال درآمد برای مجموعه شهرداری متاسفانه تا کنون با پیگیری های مکرر ،موافقتی از سوی دستگاه های زیربط انجام نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دهرود در شهر عنبران گفت: با تزریق اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای بازگشایی مسیر دهرود این مقدار اعتبار برای بازگشایی کامل کم بوده و امیدواریم در ادامه راه مسئولان استان و  شهرستان ما را همراهی کنند.

شهردار عنبران خاطر نشان کرد: پس از گذشت سال ها هنوز سود ۱ درصد معادن شهر عنبران پرداخت نمیشود و هر روز به معادن منطقه اضافه شده و ضرر و زیان آنها به جاده ها و ساکنان بخش عنبران میرسد و سودی برای منطقه نداشته است.

عزیزی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهر عنبران عنوان کرد:۶۰ درصد جداول و آسفالت شهری در خیابان ها و کوچه های عنبران انجام نگرفته است واین در حالی است که روستاهای بخش عنبران از خود شهر آبادتر هستند.

وی تصریح کرد: از لحاظ مشکلات تردد شهری وجود ۳۰۰ تیر چراغ برق و ترانس ها در خیابان و کوچه های اصلی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات