رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) به دیدار مدیر مسئول پاسدار رفت و از خدمات فرهنگی و تبلیغی آنها تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از شبستان، مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) به دیدار مدیر مسئول پاسدار رفت و از خدمات فرهنگی و تبلیغی آنها تجلیل کرد.

در این دیدار از خدمات فرهنگی فرهاد داداش زاده مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی آبی بیگلو تقدیر و تجلیل شد.

«مصطفی آمون» در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره پاسداران، گفت: سپاه پاسداران در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی تاسیس و تا به امروز به عنوان پاسدار حریم انقلاب وظایف خود را به خوبی انجام داده اند و باید قدردان خدمات این قشر در سطح جامعه باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حضور پاسداران در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی کانون های مساجد برکات زیادی دارد و از خدمات این عزیزان در راه اعتلای فرهنگ اسلامی صمیمانه سپاسگزارم.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های تجلیل از خدمات پاسداران و جانبازان طی روزهای اخیر در کانون های مساجد برگزار می شود و از خدمات آنها در فعالیت های مسجدمحور تقدیر و قدردانی خواهد شد.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات