رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

رئیس اداره منابع آب شهرستان نمین خبر داد؛

انسداد ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان نمین در سالجاری

رئیس اداره منابع آب شهرستان نمین گفت: امسال به همت نیروهای گشت و بازرسی و همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده شهرستان نمین مسدود و مسلوب المنفعه شده است.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره منابع آب شهرستان نمین ، علی اکبری اظهار داشت: در سالجاری هم چنین با پیگیری های بعمل آمده ۱۰ حلقه چاه تقلیل منصوبات داده شده و ۳۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاههای سطح شهرستان نصب شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر دو حلقه چاه غیرمجاز بعد از طی مراحل قانونی در سطح شهرستان مسدود شد، اظهار داشت: با انسداد این دو حلقه ۲۰۰ هزار مترمکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی خواهد شد.

اکبری با اشاره به دیگر فعالیت های در حال انجام در شهرستان به منظور حفاظت از منابع آب خاطرنشان کرد: ساماندهی و لایروبی و آزادسازی حریم و بستر رودخانه های سطح شهرستان و تلاش برای انسداد چاههای غیرمجاز باقی مانده جزو برنامه های آتی ما خواهد بود.

رئیس اداره منابع آب شهرستان نمین با اشاره به تکمیل سد عنبران نیز عنوان کرد: عملیات اجرایی این سد نیز طبق برنامه با سرعت مناسبی در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی طرح هم اکنون به ۶۶درصد رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات