رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

همزمان با روز بزرگداشت شهدا و اعیاد شعبانیه؛

کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) ۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) گفت: ۴۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و همزمان با روز بزرگداشت شهدا و اعیاد شعبانیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از شبستانسید یاور مرادی گفت: ۴۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و همزمان با روز بزرگداشت شهدا و اعیاد شعبانیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: بسته های معیشتی با همدلی و مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری باباخرم عنبران تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج قرار گرفت.

وی اعلام داشت: این بسته کمک مومنانه شامل روغن مایع، ماکارونی، رشته سوپ، سویا، شکلات، چای، رب گوجه فرنگی، قند و شکر است.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: از همه خیرین که در این حرکت خداپسندانه کمک کرده اند سپاسگزارم و امیدواریم این حرکت های خیرخواهانه ادامه داشته باشد تا بتوانیم از خانواده های بی بضاعت بیش از پیش در این روزهای سختی و بیماری حمایت کنیم.

امام جمعه شهر عنبران ادامه داد: عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر اهداف این اقدام نیکوکارانه در ایام پایانی سال است.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: فعالان کانون های مساجد بخش عنبران نیز تلاش مضاعفی برای تهیه و تدارک این بسته های معیشتی را متحمل شدند که از زحمایت این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات