رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

همزمان با فرا رسیدن نوروز 1401:

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر نمین

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نمین طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به شهروندان نمینی تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نمین در پیامی فرارسیدن بهار و نوروز  را تبریک گفتند .

متن پیام به شرح ذیل می باشد

یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بدون‌‌شک بهار، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن، مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است . نوروز آغاز رویش است و این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است می‌تواند در دل‌ها و جان‌های ما حرکتی رو به رشد و به سمت پیشرفت را مجسم و نمایان سازد

توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد سالی که فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه که انجام گرفت توانسته باشد گوشه هایی از انتظارات بحق شما شهروندان قدر شناس را فراهم نموده باشد .

در آستانه سال نو ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه خادمین مردم در مجموعه مدیریت شهری و مشارکت همه‌جانبه شهروندان شریف برای رسیدن به شهری آباد؛  خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می‌نماییم. امیدواریم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد .

با نهایت صمیمیت، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه شهیدان گرانقدر شهر نمین ، فرا رسیدن بهار و نوروز۱۴۰۱ را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگ و عزیز  شهر نمین  تبریک و شادباش می گوییم و امیدواریم در سایه منویات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال۱۴۰۱ سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.

اخبار مرتبط

نظرات