رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

هیات انتخاب آثار دبیرخانه جشنواره ملی پانتومیم ایران از بین چهل و یک اثر رسیده، دوازده اثر را برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، هیات انتخاب آثار جشنواره ملی پانتومیم ایران، با توجه به رویکرد این جشنواره در انتخاب آثار بر اساس کیفیت آن‌ها، از بین ۴۱ اثر رسیده به دبیرخانه از سراسر کشور، اسامی دوازده اثر را که توانسته بودند تا حدودی اصول و تکنیک های اولیه اجرایی پانتومیم را رعایت نمایند، با تأیید نهایی دبیر جشنواره جهت حضور در بخش رقابتی و انتخاب اعلام نمود.

مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین اظهار داشت، نمایش «پنجره» به نویسندگی و کارگردانی سعید افخمی نمین نیز در این جشنواره حضور یافته و به رقابت با سایر آثار راه یافته خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: سعید افخمی نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی، در این سال ها توانسته است با توجه به نبود برخی امکانات و زیرساخت های فرهنگی، همیشه در صحنه هنر بخصوص تئاتر پرچمدار شهرستان نمین در عرصه های هنری و جشنواره های منطقه ای و استانی و حالا کشوری باشد.

بالار افزود: تئاتر پنجره در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اردبیل نیز خوش درخشید و توانست در عناوین زیر جوایزی را به ارمغان بیاورد.

رتبه سوم کارگردانی
رتبه دوم بازیگری مرد
برگزیده گریم و چهره پردازی
برگزیده طراحی صحنه

یاد آور میشود هفده گروه خارجی متقاضی حضور در بخش غیر رقابتی (میهمان) جشنواره بودند که دبیرخانه جشنواره در حال رایزنی وانجام هماهنگی های لازم برای حضور آن‌ها است و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد گردید.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات