رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت: برنامه پیشرفت استان اردبیل برای هر یک از شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت‌های آن تدوین شده و تقویت گردشگری نمین در همین راستا ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از فارس، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست تدوین نهایی و هماهنگی اجرای برنامه پیشرفت شهرستان نمین اظهار کرد: برنامه پیشرفت استان اردبیل برای هر یک از شهرستان‌ها با هدف تکمیل پروژه‌های مهم و توجه به ظرفیت‌های آن تدوین شده و تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی نمین در همین راستا ضروری است.

وی افزود: تلاش برای تامین آب برای صنعت و گلخانه‌ها در اسرع وقت، تکمیل و راه‌اندازی بیش از ۱۴ طرح نیمه‌تمام صنعتی، توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت اقدامات سال‌جاری برای این شهرستان قرار دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای سد عنبران، تقاطع غیرهمسطح نمین، راه گردشگری نمین – فندق‌لو و تسریع در تونل کنارگذر حیران از دیگر پروژه‌های لحاظ‌شده در برنامه پیشرفت نمین است.

توسعه کشت گیاهان دارویی در برنامه پیشرفت نمین قرار دارد

عاملی بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های کشاورزی در نمین، توسعه کشت گیاهان دارویی، ارتقای دانش فنی بهره‌برداران کشاورزی و امکان‌سنجی و کشت باغات میوه‌های دارای ارزش صادراتی از جمله برنامه‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی است.

وی تصریح کرد: هماهنگی بین مسؤولان شهرستانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای احصای پروژه‌های مورد نیاز و تسریع در اجرای آن‌ها ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: چنان‌چه تکمیل پروژه‌هایی برای رفع نیاز مردم ضروری باشد، برای جذب اعتبارات ملی نیز اقدام و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات