رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

سازمان های مردم نهاد مطالبه گر باشند

آغاز فعالیت رسمی سازمان مردم نهاد زیست محیطی بایگان طبیعت نمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مراسم آغاز فعالیت رسمی سازمان مردم نهاد زیست محیطی بایگان طبیعت نمین که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فعالان زیست محیطی شهرستان نمین برگزار شد بر مطالبه گری سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: تاثیر مطالبه گری سازمان های مردم نهاد بسیار بیشتر از فعالیت سایر دستگاه هاست و به ویژه در حوزه محیط زیست نیاز به افرادی داریم که با فهم دقیق حساسیت های این حوزه و از طریق جلب توجه مردم و مسئولان در راستای کاهش معضلات زیست محیطی گام بردارند.
حسن قاسم پور با اشاره به اینکه شهرستان نمین به دلیل داشتن منابع طبیعی مانند جنگل و تالاب یکی از زیباترین مناطق استان به شمار می رود افزود: با ثبت سازمان مردم نهاد بایگان طبیعت نمین و جلب مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست امیدواریم رفع معضلات زیست محیطی این شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.
رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این مراسم با اشاره به اینکه از نمین با عنوان گلشهر فرهنگی یاد می شود بیان داشت: وقتی جایی فرهنگ و الگوی مناسب وجود دارد نیازی به فرهنگسازی نیست بلکه باید تلاش کرد فرهنگ و الگوی فراموش شده احیا و سپس ترویج شود.
باقلاچی همچنین بر استقلال سازمان های مردم نهاد از دولت تاکید کرد و افزود: این سازمان ها می توانند با فراهم کردن امکان استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و یا جلب مشارکت خیرین در راستای اهداف خود حرکت کنند.
در این جلسه اعضای سازمان مردم نهاد زیست محیطی بایگان طبیعت نمین پس از ارائه گزارش عملکرد به بیان چالش های شهرستان در حوزه محیط زیست پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات