رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین اقدام مدیریت آموزش و پرورش را جهادی و تلاش های صورت گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در سال ۱۴۰۰ را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.

طیب امینی افزود : بایستی ظرفیت های شوراهای آموزش و پرورش شناسایی و راهکارهای عملیاتی این شورا هدف گذاری و در جهت ارتقاء وضعیت آموزشی و تربیتی شهرستان بکارگیری شوند و برای این کار نیاز است کارگروه ویژه ای تشکیل و نسبت به این موضوع اهتمام لازم بعمل آید.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین به ارائه گزارش فعالیت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ پرداخته و با بیان اینکه آهنگ رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است این موفقیت را مرهون همدلی و همکاری تمامی دستگاه ها دانست.

انوش جعفری خانقاه افزود : در راستای تحول آفرینی بر اساس سند تحول بنیادین دو اقدام ابتکاری تهیه اطلس آموزشی ، تربیتی و اداری مدارس و کارنامه عملکردی مدیران طراحی شده است که با این اقدام تمامی فعالیت های مدارس نظام مند خواهد شد.

در این جلسه نماینده جدید اولیاء معرفی و مقرر شد برای جلسه آینده در خصوص ارائه راهکارهای عملی برای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه فضای مجازی و همچنین استخراج مشکلات مدارس اقدام و طی کار کارشناسی نتایج مصوبات جهت اجرا به مدارس ابلاغ شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات