رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

همزمان با روز زمین پاک:

انجمن بایگان طبیعت نمین گل کاشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، برنامه پاکسازی در روز ۲ اردیبهشت ماه به مناسبت روز زمین پاک از سوی انجمن بایگان طبیعت نمین و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست،آموزش و پرورش نمین،دهیاری و دانش آموزان و طبیعت دوستانی روستای دگرماندرق در جنگل های منتهی به روستا برگزار گردید. در این برنامه نمادین […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، برنامه پاکسازی در روز ۲ اردیبهشت ماه به مناسبت روز زمین پاک از سوی انجمن بایگان طبیعت نمین و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست،آموزش و پرورش نمین،دهیاری و دانش آموزان و طبیعت دوستانی روستای دگرماندرق در جنگل های منتهی به روستا برگزار گردید.

در این برنامه نمادین که «کمپن زمین سالم، زیست سالم» نام گرفت، اعضای انجمن بایگان طبیعت نمین و کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نمین با همراهی دانش آموزان روستای دگرماندرق و همراهی دهیار،مبادرت به جمع آوری زباله های موجود در جنگل های روستای دگرماندرق نمودند.

رئیس انجمن بایگان طبیعت نمین گفت:هدف از اجرای این برنامه‌ها فرهنگ سازی و آموزش مباحث زیست محیطی است.

شاداب افزود: امیدوار هستیم که با همکاری بین همه ارگان ها، دستگاه‌ها و با مشارکت، اطلاع رسانی و آموزش صحیح به شهروندان بتوانیم زمین، این میراث گرانبها را برای آیندگان حفظ کنیم.

همچنین انجمن بایگان طبیعت نمین با همکاری اعضای شورای شهر نمین در روز زمین پاک از پاکبانان شهر نمین با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تشکر و قدردانی کردند.

در این مراسم رئیس شورای شهر نمین اظهار داشت:خداوند، زمین را برای انسان‌ها ، پاک آفرید تا بتوانیم از این موهبت خدادادی و طبیعی بهترین بهره را ببریم.

جعفری با اظهار تأسف از احاطه نمین توسط صنایع آلاینده گفت: باید تلاش نم

اییم با گسترش فضای سبز بیشتر در سطح شهر معضل آلودگی هوا را کاهش دهیم

وی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان و باغبانان زحمتکش شهرداری نمین تشکر نمود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات