رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

تکمیل احداث اولین مرکز آموزشی و تجاری شهر آبی بیگلو به نام مبارک الزهرا (س) آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین طی بازدید از پروژه های خیری در حال احداث آبی بیگلو ، از تکمیل و تحویل اولین پروژه آموزشی و تجاری این شهر خبر داده که جزء معدود پروژه هایی است که در سطح استان ایجاد شده است که در نوع خود کم نظیر است.

انوش جعفری خانقاه گفت : این پروژه به مساحت بالغ بر ۱۱۴۲ متر مربع با ۴ باب مغازه در قالب ۳ طبقه به صورت آموزشی و تجاری برای اولین بار در سطح شهرستان احداث می گردد که تکمیل و بهره برداری آن موجب افزایش سرانه آموزشی و رفع مشکلات ناشی از کمبود فضاهای آموزشی استاندارد در شهر آبی بیگلو شده و خواهد توانست در تامین منابع مالی و نیازمندی های مدارس این شهر نیز نقش موثری را ایفا نماید.

گفتنی است از روند تکمیل مدرسه خیری ۶ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) آبی بیگلو نیز بازدید که با سرعت گرفتن عملیات احداث این مدرسه خیری در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است انجام عملیات احداث مرکز آموزشی-تجاری شهر آبی بیگلو در نخستین گام توسط بانوان خیر حسینیه الزهرا(س) شروع شده بود که با مشارکت دولت و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تکمیل می شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات