رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

کاروان قرآنی در خانواده های شهدای شهرستان نمین حضور یافت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان نمین، در ایام ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت، امام جمعه، رئیس و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین به همراه چند تن از قاریان ممتاز شهرستانی در قالب کاروان قرآنی در منزل شهیدان والامقام « عوض برزگر » و «  حسین بایرامی »  واقع در روستاهای نوجه ده و ساقصلو حضور یافته و ضمن دیدار از خانواده  شهدا، سوره مبارکه یاسین توسط قاریان و حاضرین قرائت و به روح مطهر آن شهیدان هدیه گردید.
امام جمعه نمین در این دیدارها و برنامه معنوی ضمن احوالپرسی و دلجویی از خانواده های شهدا با اشاره به این که شهیدان جان خود را در راه وطن و اسلام و قرآن فدا کردند بر ادامه و استمرار این قبیل برنامه های قرآن محور در بیوت شهدا تاکید کردند.

همچنین به‎ مناسبت ماه مبارک رمضان و در بهار قرآن محفل قرآنی «انس با قرآن» به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نمین و با حضور خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر و سه تن از قاریان ممتاز شهرستانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین در این مراسم ماه مبارک رمضان را ماه دعا، نیایش و نزدیکی به خداوند دانست و اظهار کرد: لطف بیکران خداوند در ماه مبارک رمضان شامل انسان می‎شود و دعای مومنان به اجابت می‎رسد.


شاکر با بیان اینکه قرآن کریم تنها کتابی است که انسان از تلاوت آن خسته نمی‎شود، افزود: شهدا و رزمندگان با قرآن مأنوس بودند طوری که پس از شهادت، در لباس‎های خونین آنها قرآن کریم وجود داشت که این انس شهدا با قرآن کریم پیروی از خط سرخ ولایت، آرمان‎های انقلاب و تأسی از فرهنگ عاشورا بود.
انتهای پیام ./

اخبار مرتبط

نظرات