رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نمین خبرداد:

تسطیح صد کیلومتر از حریم راههای شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: صد کیلومتر از حریم راههای شهرستان نمین در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی نمین، مهدی آزاد در بازدید ازعملیات ریزش برداری گردنه حیران با بیان اینکه هموار سازی راههای روستایی با هدف تسهیل در رفت وآمد آنها از اولویت های مهم راهداری است افزود:در مدت یاد شده راهداران ۴۰ کیلومتر از جاده شنی این شهرستان را رگلاژ انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه راهداران پرتلاش شهرستان نمین در راستای ارتقای ایمنی راهها با استفاده از ۱۷۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری انجام داده اند تصریح کرد:از این میزان صد تن آسفالت رگلاژی برای پل زیرگذر ورودی جدید نمین استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداری دانست و عنوان کرد:با فعالیت ۱۵ گشت راهداری در محورها از تجاوز به حریم راه جلوگیری،۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز متوقف،۵ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و با دستور قضایی نسبت به رفع آثار تصرف اقدام شده است.

آزاد از جابه جایی ۶۸ هزار و ۵۷۰ تن کالا و صدور ۲هزار و ۸۱۸ بارنامه در یک ماهه گذشته در شهرستان نمین خبرداد و بیان کرد:۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی انجام یک و نیم  کیلومتر شانه سازی،ایمن سازی ۱۱۰ مورد از تیرهای روشنایی با دپو خاکریز،انجام ۳۵۰ کامیون ریزش برداری،شستشوی ۶ هزار عدد از تابلوها،انجام ۴ هزار و ۹۰۰ کیلومتر-باند برفروبی در ایام زمستان با ۵۸۰ تن نمک پاشی و همچنین رنگ آمیزی ۲۲ متر مربع از سرعتکاهها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در فروردین ماه برشمرد و خاطرنشان کرد:راهداران ساعی این شهرستان در مدت یاد شده ۵۰ عدد از تابلوهای فرسوده را از سطح جاده جمع آوری و بازسازی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی،۳۶ کیلومتر راه فرعی ،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات