رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

دعوت مردم به حضور پرشور در روز قدس

اعضای شورای شهر نمین ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مردم دیار ولایی شهرنمین برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی شورای شهر نمین، درآستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شورای شهر نمین طی بیانیه ای از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه دعوت بعمل آوردند.

متن دعوت به شرح ذیل می باشد:

درعصر کنون که چشم جهان و جهانیان به ایران و ایرانی و جهان اسلام معطوف است و قدس شریف و آزادی آن از چنگال اسارت اسرائیل غاصب دغدغه هر مسلمان است شایسته و بایسته است که باحضور فعال و متحد در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت این روز که از یادگار ماندگار امام راحل است و اطاعت امر مقام معظم رهبری ، جوابی دندان شکن به مداخله آمریکا و ایادی استکبار در امور منطقه بدهیم .

شورای اسلامی شهر نمین ضمن ستایش آرمان های والای قدس و در لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مد ظله العالی) که فرمودند: روز قدس فرصتی برای همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است؛ و در حمایت از فداکاری های صاحبان اصلی قدس شریف، جنایات و رذالت های رژیم صهیونیستی را محکوم می نماید و از همه مردم عزیز و بزرگ شهر نمین دعوت می نماید تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۱۱ صبح در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات