رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

اوقات شرعی

فرماندار نمین گفت: راهپیمایی امسال ساعت ۱۱صبح در شهرستان نمین و بخش های تابعه عنبران و آبی بیگلو شروع می‌شود

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ویلکیج، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، روز جهانی قدس را فرصت مناسبی برای حمایت از جریان مقاومت و مردم ستمدیده فلسطین عنوان کرد و اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت در برابر ظالمان دست برتر دارد و اسرائیل در درون فلسطین با چالش روبرو است.

وی افزود: با توجه به فراهم آمدن شرایط حضوری راهپیمایی روز قدس در شهرستان نمین با مشارکت مردم و مسئولان روز جمعه  برگزار می‌شود.

فرماندار نمین اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، امسال ساعت ۱۱ صبح در شهرهای نمین،عنبران و آبی بیگلو  شروع می‌شود.

امینی افزود : امروزه دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم، که باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم و یک بار دیگر این روز بزرگ را که به نماد ظلم ستیزی تبدیل شده و هر سال در گستره وسیعتری از جهان برگزار می شود، در تاریخ ماندگارتر کنیم.

فرماندار نمین در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان نمین به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اصناف و بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، هنرمندان، کشاورزان، کارگران و کارمندان، ورزشکاران، جامعه پزشکی و پرستاران و کلیه آحاد مردم نمین برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات