رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

امام جمعه شهرستان نمین گفت: کارگران محور تولید و اقتصاد کشور هستند و می بایست کارفرمایان اجرای عدالت در امور کارگری را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین با تاکید بر ضرورت حمایت از کارگران اظهار کرد: مسئولان در حل مشکلات کارگران از جمله مشکل مسکن جدی باشند کارگران کسانی هستند که پیغمبر اسلام دست آنها را بوسید و گفت؛ هیچ آتش جهنمی نمی‌تواند این دست‌ها را بسوزاند.

حجت اسلام اسدزاده با تاکید بر اینکه اولین مأموریت حزب الله، جوانان، دانشگاهیان و عالمان جهاد تبیین است افزود: دشمن با تمام توان در تلاش است آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در جبهه مقاومت الگوی کشورهای جهان اسلام است بیان کرد: تقوا باعث می‌شود انسان آزاد بوده و در مقابل دشمنان سر خم نکند.

امام جمعه شهرستان نمین فروپاشی خانواده‌ها و از بین بردن انسجام خانواده را از جمله اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن می‌خواهد عفت و پاک دامنی خانواده را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه ترویج طلاق در بین جوانان از طرح‌های دشمنان است افزود: دشمن به دنبال از بین بردن هویت خانواده‌ها است و مردم و مسئولان باید به شکل مؤثری توطئه دشمنان را از بین ببرند.

حجت اسلام اسدزاده از حضور پر شور مردم شهرستان نمین در راهپیمایی قدس تشکر کرد و گفت: نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین نزدیک است.

خطیب نماز جمعه نمین روز شورای را تبریک گفت و افزود: شورای های اسلامی شهر و روستا پل ارتباطی مردم و دولت هستند و جهت عمران و آبادانی شهرها و روستا مفید اثر باشند.

اخبار مرتبط

نظرات