رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

به مناسبت گرمیداشت روز شورا:

تقدیرفرماندار از تلاش های شورای اسلامی شهر نمین

برگزاری نشست صمیمی و تقدیر از تلاش های شورای اسلامی شهر نمین به مناسبت گرمیداشت روز شورا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری نمین  نشست صمیمی و تقدیر از تلاشهای شوراهای اسلامی شهر نمین به مناسبت گرامیداشت روز شورا با حضور فرمانداری شهرستان نمین، ، اعضای شوراای اسلامی شهر نمین در محل سالن جلسات شورای شهر نمین برگزار گردید.

در این نشست فرمانداری شهرستان نمین ضمن تبریک روز شورا با اشاره به اینکه در تقویم رسمی کشور روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تقدیر و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر نمین می باشد که در راستای عمران و آبادانی شهر نمین در تلاش هستند.

طیب امینی با اشاره به خدمات ارزنده شوراهای این دوره در سطح شهر نمین افزود: شوراها از جان و دل برای آبادانی این شهر مایه گذاشته اند و در این راستا گام های اساسی برداشته و خدمات این بزرگواران‌ قابل تقدیر است

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه شهرنمین گفت: نمین با مردمانی توانمند و نیروی انسانی خلاق و ظرفیت های فراوان، نیازمند انسانهایی است که بتوانند از این پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کنند .

فرمانداری نمین بیان کرد: امروز در شهر نمین فضایی ایجاد شده که می توانیم با هم کار گروهی انجام دهیم و خوشبختانه شاهد رضایت نسبی مردم در شهر نمین هستیم.

امینی با اشاره به شعار سال یعنی سال تولید و اشتغالی آفرینی دانش بنیان افزود: خوشبختانه شورا در حوزه زیرساخت های فرهنگی وگردشگری گام های اساسی برداشته اند و در حوزه اشتغال و کسب و کار باید تلاش کنیم تا درمردم امید ایجاد کنیم

شایان ذکر است در پایان این جلسه با اهدای لوح از اعضای شوراهای اسلامی شهر نمین تقدیر بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظرات