رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

گزارشی مبنی بر تحولات شورای شهر و شهرداری نمین

با توجه به اینکه عده ای بعد از استعفای شهردار نمین درصدد دو قطبی کردن شورا هستند باید خاطرنشان کرد که به هیچ عنوان چنین مساله ای در شورای شهر نمین وجود ندارد و همه اعضا با تمام قدرت و اعتماد به هم در راستای اهداف مشخص شورا برای احقاق حقوق شهروندان در تلاش هستند.

شورای دور ششم شهر نمین به دور از حواشی و با توجه به رسالت اصلی خود در این چند ماه فعالیت های زیرساختی زیادی انجام داده است که در زمان نزدیک به نتیجه خواهد رسید و امید است مردم شهر نمین نیز در این راستا به منتخبان خود اعتماد کنند و به حواشی توجه نکنند چرا که اعضای شورای اسلامی شهر نمین بر این باورند که با همدلی و رعایت اصول و قوانین ودرچارچوب مسایل شهری در آینده نزدیک این تعاملات در توسعه شهر نمین به چشم خواهد آمد.

توسعه عمران شهری که یکی از برنامه های اصلی شوراست به زودی به روال کاری خود برمیگردد و امید است که نیازهای شهروندان را مبنی بر مشکلات در همه نقاط شهری برطرف نمایند.

فصل کاری و عمرانی شهری آبستن اتفاقات خوشایندی در شهر نمین میباشد که امید است با تلاش های اعضای شورای شهر و تعامل و همکاری ارگان های شهری و استانی به زودی به مرحله اجرا برسد.

یقیناً امروزه مفهوم مدیریت شهری چیزی بالاتر از شهرداری است . شورای اسلامی شهر یک نهاد غیر دولتی و مردمی است که با خدمت صادقانه به شهروندان، مردم سالاری دینی را محقق می کند . در این راستا بهترین شیوه کار تعامل با مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی است که در شورای شهر این مهم را با جدیت پی گرفته اند .جلسات و دیدارهای مختلف با مسئولین مختلف شهری و استانی و تبادل نظر جهت حل مشکلات شهروندان مؤید این ادعاست.

متاسفانه در مورد استعفای شهردار نمین شائبه های زیادی در فضای مجازی به راه افتاده و این مسئله در فضای حقیقی که شورا در آن درگیر است متفاوت است و این در حالی است که شهردار به مصلحت و اصول کاری خود استعفا داده است و نیازی به فرافکنی و تشویش اذهان عمومی نیست.

تمامی اعضای شورا با قاطعیت به سرپرست جدید رای داده و به جدیت پیگیر مسایل شهری و شهروندان هستند و انتظار میرود مردم نیز برای حفظ آرامش مدیریت شهری و همگامی با مسئولان و منتخبان خود سعه صدر به خرج دهند و باهم در شکوفایی و توسعه شهری گام بردارند.

اداره ی شهر در شرایط فعلی بدون حضور و مشارکت واقعی شهروندان امکان پذیر نیست . داشتن شهری سالم ضامن سلامت روح و جسم شهروندان است که به اقدامات درست مدیران شهری و همکاری شهروندان بستگی دارد . شورای اسلامی شهر نمین در دور ششم  رسالتی که به عهده دارد، با قدرت تمام و جدیت و توکل بر خداوند سبحان و دعای خیر شهروندان عزیز به ادامه میدهند.

گزارش : ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات