رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ، اعضای شورای شهر ، اعضای کمیته بانوان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان از هنرآموزان هنرستان حضرت زینب(س) و آموزگاران دبستان مطلعی نمین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پروزش شهرستان نمین،در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم و در راستای ارج نهادن به جایگاه معلمان ، فرماندار شهرستان نمین با حضور در هنرستان حضرت زینب (س) و دبستان مطلعی از خدمات ارزنده این قشر زحمت کش تقدیر و طی سخنان کوتاهی معلمان را محور توسعه و رشد جامعه دانسته که پیشرفت حاصله مرهون فداکاری و مجاهدت های این عزیزان است.

طیب امینی افزود : اگر بخواهیم شاهد رشد ارزش های اخلاقی و توسعه شاخص ها در همه ابعاد باشیم بایستی به شأن و جایگاه معلمان به صورت واقع بینانه احترام و خدمات شایسته آنان را قدر بدانیم و در رفع مشکلات و دغدغه های فرهنگیان از هر امکاناتی استفاده گردد تا بتوانیم بهره مندی کافی از وجود ارزشمند عالمان و معلمان را داشته باشیم.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با تقدیر از اقدام ارزشمند فرماندار شهرستان و اعضای کمیته بانوان در راستای تجلیل از زحمات معلمان ، ارزش گذاری به این قشر را مایه عظمت و عزت و موجب رشد فضایل انسانی و اخلاقی دانست.

انوش جعفری خانقاه گفت : آموزش و پرورش شهرستان نمین با کمک و یاری فرهنگیان فهیم بستر فرصت طلایی و کم نظیری را فراهم نموده اند که در حال حاضر یه یک مجموعه واحد ، هماهنگ ، کارآمد و موثر تبدیل و در واقع با مجاهدت خویش مخصوصاً در دوران کرونا نگذاشتند حتی یک روز آموزش به تعطیل کشیده شود و این مرهون ایمان و همت معلمان و نشان از فضای صمیمی ، عاطفی و انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان است.

در ادامه با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از هنرآموزان هنرستان حضرت زینب(س) و آموزگاران دبستان مطلعی نمین تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات