رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با همراهی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده های شهیدان گرانقدر « مجتبی حمزه زاده » و « وحدود اسلامی » و جانباز عزیز « محبوب پهلوانی جید » در شهرهای نمین و عنبران و روستای جید دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از ایثار ، مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در این دیدارها اظهار داشت : از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید و از اهمیت زیادی برخوردار است احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
وی افزود : عزت، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.جامعه امروز باید بداند این قشر ارزشمند برای دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عزیزترین افراد خود را تقدیم کردند تا ایران اسلامی در مسیر سرافرازی قرار بگیرد بنابراین تکریم و تعظیم خانواده شهدا رسالتی انکار ناپذیر بر عهده همه می باشد .
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امورایثاگران خاطر نشان کرد : رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام ./

اخبار مرتبط

نظرات