رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

سرپرست شهرداری نمین گفت:در صورت تامین زیر ساخت های آب و فاضلاب،زیرسازی و آسفالت مسیر میدان دادگستری تا اتوبان تا یکماه آینده شروع خواهد شد

سید احمد موسوی سرپرست شهرداری نمین از آغاز تعاملات با اداره آب و فاضلاب در جهت تسریع در تامین زیرساخت های فاضلاب مسیر میدان دادگستری تا مسکن مهر نمین در جهت زیرسازی و آسفالت این مسیر خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و تخریب شدن این جاده در چند سال گذشته با پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری نمین تصمیم به زیرسازی مجددو آسفالت این مسیر گرفته شده است که این موضوع منوط بر هماهنگی با اداره آب و فاضلاب برای تامین زیرساخت های فاضلاب این مسیر میباشد که در آینده دوباره این مسیر در دست تعمیر و تخریب آسفالت قرار نگیرد.

موسوی با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات حوادث استانی به شهرداری نمین گفت:مبلغ ۸ میلیارد تومان از این اعتبار در جهت ساماندهی دیوار ساحلی و مسیر چای قوشان ، بهسازی حد فاصل میدان شهدا و پل محمدیان هزینه خواهد شد و همچنین ۲ میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته به جدول گذاری معابر سطح شهری هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: زیر سازی و آسفالت مسیر خیابان ۲۴ متری پشت دادگستری (پیام نور تا مسکن مهر) ، آسفالت خیابان فاز ۳ ساحلی – چای قوشان، آسفالت خیابان کشتارگاه و زیرسازی معابر کمربندی خانلی از محل اعتبارات داخلی با تصمیم شورای شهر نمین به زودی اجرایی خواهد شد.

سرپرست شهرداری نمین از به روز شدن صدور پروانه ساختمانی خبر داد و افزود: مراجعین محترم به شهرداری نمین در حوزه اداری میتوانند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برای کارشناسی بازدید اقدام نمایند و پروانه ساختمان نیز در اسرع وقت صادر میشود.

موسوی با اشاره به پرداخت کل بدهی شهرداری نمین به اداره گاز تصریح کرد: بدهی سال های گذشته شهرداری نمین از محل آزادسازی کارمزدها به اداره گاز پرداخت شده است و استاندارسازی جایگاه اول سی ان جی نیز انجام گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک کنسول های راکد جایگاه نیز در جهت رفاه حال شهروندان فعال شود.

وی گفت: تعامل اعضای شورای شهر با سید کاظم موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان تامین اجتماعی استان و شهرستان نمین بدهی کل بیمه پرسنل شهرداری تسویه و به روز شد.

سرپرست شهرداری نمین ادامه داد: با هماهنگی و تلاش های شورای شهر نمین ساختمان تجاری شهرداری نمین توسط سرمایه گذار این پروژه دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد :با توجه به بارش باران های اخیر و پرآب بودن رودخانه نمین لایروبی  مسیررودخانه تا اتوبان در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است

موسوی گفت: پسماند شهری نمین با محل یابی لند فیل بهداشتی تعیین و در روزهای آینده با پیمانکار این پروژه ادامه خواهد یافت .

 

وی افزود: موضوع ماده ۵ خیابان ساحلی که بلاتکلیفی شهروندان را در صدور پروانه به همراه داشت با پیگیری شورای شهر نمین در آستانه حل شدن میباشد و امید است تا چند هفته آینده این موضوع نیز حل و فصل شود.

موسوی در پایان از برگزاری جشنواره گل های بابونه با تمام پتانسیل شورای شهر و شهرداری نمین خبر داد و گفت: جشن گل های بابونه از هویت و میراث و برند شهرداری نمین میباشد و همه ساله به جز چند سال اخیر به لحاظ شیوع ویروس کرونا توسط شهرداری برگزار شده است و امسال با تمام توان از این جشنواره استقبال خواهیم کرد و برگزاری این جشنواره توسط شورای شهر و شهرداری نمین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات