رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه فرماندار شهرستان نمین و هیئت همراه از مدرسه تمام ساحتی سند تحول بنیادین دبیرستان فاطمه الزهرا(س) عنبران بازدید نموده و در جلسه شورای معلمان این مدرسه حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام خبر ایجاد قرارگاه سند تحول بنیادین در تمامی نواحی و مناطق استان ، این سند را شاخص محوری برنامه های آموزشی و تربیتی استان دانسته که هدف اصلی آن رفع دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه های کلان وزارت آموزش و پرورش بیان نمود.

کلام اله صفری افزود : اجرای سند تحول بنیادین بدون همکاری و حضور معلمان و اراده آنان محقق نخواهد شد فلذا بر این اساس لازم است معلم به عنوان محور و کانون تاثیرگذار مورد توجه واقع شود و همه تلاش بر این است که خواست و نظر معلمان تامین گردد که زیرساخت ها و شاکله اصلی آن اجرای رتبه بندی معلمان و ارتقاء سطح منزلت و شأن معلمی در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است.

صفری تبعیض را آفت بزرگ در راستای تحقق عدالت دانسته که با رفع این تبعیض ها چهره واقعی عدالت آشکار شده که موجب ارتقاء واقعی تعلیم و تربیت خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز طی سخنانی با تقدیر از فعالیت ارزنده مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس ، این فعالیت ها را در شأن شهرستان فرهنگی نمین دانست که توانسته است رضایت و اعتماد مردم و مسئولین را جلب و سبب رشد و پیشرفت گردد.

طیب امینی گفت : همه تلاش دولت مردمی و انقلابی سیزدهم محرومیت زدایی و رفع فقر ، تبعیض و اجرای عدالت در همه زمینه هاست که با همکاری و تلاش معلمان و با تبیین جهادی این عزیزان مشکلات و معصلات حل و در تحقق شعارها موفق عمل خواهیم نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز از ایجاد ۳ مدرسه تمام ساحتی سند تحول بنیادین به عنوان پایلوت منطقه ای خبر داده که با پیاده نمودن اهداف این سند و بررسی نقاط قوت و رفع نواقصات به کلیه مدارس شهرستان تعیم داده خواهد شد.

انوش جعفری خانقاه گفت : امروز با عبور از مرحله تامین سخت افزارها و نیازمندی های تجهیزات مدارس بایستی به سرعت و دقت به موضوع ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی برسیم چرا که هم اقدامات در جهت تربیت نسل پاک ، مومن ، متعهد ، انقلابی ، ولایی و متخصص است.

در این جلسه مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) عنبران به تبیین شیوه های اجرایی زیرنظام های شش گانه سند تحول بنیادین پرداخته و به نقش این سند در ایجاد تحول واقعی از لحاظ آموزشی ، تربیتی ، فنی و تخصصی سخن راند.

گفتنی است در پایان جلسه از معلمان و مجریان موفق اجرای شش ساحت سند تحول بنیادین تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظرات