رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان:

کلنگ زنی احداث دو تخته چمن مصنوعی دانش آموزی در شهرستان نمین

با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان نمین کلنگ احداث دو تخته مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزی در شهرهای آبی بیگلو و نمین به زمین زده شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به همراه محمد جدی مشاور اجرایی ، منصور صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ، فرماندار شهرستان و مدیر آموزش و پرورش نمین با حضور در مزار شهداء گمنام شهرهای نمین و آبی بیگلو به مقام شامخ شهداء ادای احترام نموده و با آرمان های والای شهیدان تجدید بیعت نمودند.

کلام اله صفری در اولین سفر رسمی خود به شهرستان نمین در اولین ساعات پس از زیارت مزار شهداء بخش ویلکیج و نمین و به اتفاق فرماندار ، بخشدار ، شهردار ، اعضای شورای شهر آبی بیگلو ، مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس از پروژه آموزشی و تجاری در حال احداث آبی بیگلو بازدید و پس از استماع گزارش فنی ناظر نوسازی مدارس استان این اقدام را مبارک ، بسیار جالب و ابتکاری خوانده که بایستی به عنوان پایلوت به دیگر نواحی و مناطق استان سرایت پیدا کند.

در ادامه این برنامه کلنگ احداث اولین مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزی در دبیرستان شهید سبحانی آبی بیگلو و امام خمینی (ره) نمین با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

گفتنی است مرکز آموزشی و تجاری آبی بیگلو با ۴ باب مغازه به عنوان واحدهای تجاری و دو طبقه آموزشی در متراژ ۱۱۴۲ متر مربع و اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال احداث بوده که مقرر شده است در بازه زمانی ۱۲ ماهه تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شهرستان گردد.    

 

اخبار مرتبط

نظرات