رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

استاد مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(س) شهرستان نمین:

آباد کردن ویرانی‌های ناشی از هجمه‌های فرهنگی با جهاد تبیین میّسر می‌شود

استاد مدرسه علمیه فاطمهالزهراء(س) شهرستان نمین گفت: جهاد تبیین وظیفه‌ای دینی، فرا ملی و سلاحی برای مقابله با دشمنان است و همانطور که جهاد سازندگی ویرانی‌های جنگ را آباد کرد، برای آبادی ویرانی‌های هجمه‌های فرهنگی نیز لازم است که با جهاد تبیین وارد عمل شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از خبرگزاری حوزه،خانم معصومه کریمی استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان نمین، امروز در نشستی که با موضوع «جهاد تبیین» در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) این شهرستان برگزار شد، به اهداف و توطئه‌های دشمنان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: دولتمردان و دشمنان غربی در سال‌های اخیر علاوه بر جولان در فضای حقیقی، برای دست یابی به اهداف خود، مدیریت فضای مجازی را هم به دست گرفته‌اند.

وی افزود: دشمنان در این مسیر با ساخت انواع فیلم، کلیپ و توزیع آن در دنیای مجازی و با مشوش‌ساختن اذهان عمومی به‌ ویژه نسل جوان، آنها را شیفته دنیای مجازی کرده‌اند.

استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان نمین، تصریح کرد: وضعیت نابسامان جامعه حاکی از عدم تبیین و تدبیر صحیح استفاده از امکانات فضای مجازی برای همه اقشار است و در این میان راحت‌طلبی خانواده‌ها و عدم تربیت صحیح فرزندان، بستر را برای دشمنان فراهم کرده است.

کریمی یادآور شد: جهاد تبیین وظیفه‌ای دینی، فرا ملی و سلاحی برای مقابله با دشمنان است و همانطور که جهاد سازندگی ویرانی‌های جنگ را آباد کرد، برای آبادی ویرانی‌های هجمه‌های فرهنگی نیز لازم است که با جهاد تبیین وارد عمل شویم.

وی تصریح کرد: خواهران طلبه هرگز از جهاد تبیین غافل نشوند و با گام برداشتن در این مسیر، مدیریت و تبیین مسائل دنیا را به دست گیرند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات