رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

هشتمین جشنواره گل های بابونه ۱۹ الی ۲۱ خرداد در سایت گردشگری فندقلوی نمین برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی شهرداری نمین، سید احمد موسوی از برگزاری هشتمین جشنواره گل های بابونه توسط شهرداری و شورای شهر نمین در سایت گردشگری فندقلو خبر داد و اظهار داشت: جشن گل های بابونه هویت گردشگری و طبیعت شهرستان نمین میباشد و باید با تعامل و همراهی تمامی ارگان ها و نهاد های شهرستان نمین استقبال بی نظیری از میهمانان و گردشگران و مسافران داشته باشیم.

سرپرست شهرداری نمین با اشاره به مدت زمان برگزاری جشنواره به مدت ۳ روز تاکید کرد: نظر به اینکه نشاط اجتماعی نیازمند ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی میباشد و با توجه به همزمانی جشن بهار بابونه های نمین با میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت مزین شده است، امیدواریم عموامل شهرداری و شورای شهر نمین به یمن این هم زمانی میهمان نوازی شایسته ای از مدعوین در منطقه گردشگری فندقلو داشته باشیم.

وی از اجرای برنامه های شاد و مفرح در این ایام خبر داد و گفت: با استفاده از پتانسیل های گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین غرفه های محصولات صنعتکاران صنایع دستی نمین در جشنواره برپا خواهد شد و همچنین اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی در سین برنامه گنجانده شده است.

وی یادآور شد: برای آن دسته از فعالین حوزه گردشگری و صنایع دستی که شرایط حضور در جشنواره را دارند ۵۰ غرفه توسط کارگروه اجرایی تخصیص یافته است که میتوانند  با حضور در روابط عمومی شهرداری و شورای شهر نمین ثبت نام اولیه را انجام دهند.

موسوی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقه عکس همزمان با هشتمین جشنواره بابونه خبر داد و افزود: در جهت شناساندن ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی و آثار طبیعی شهر نمین مسابقه عکس با محوریت سایت فندقلو، گل های بابونه، مکان های گردشگری نمین،طبیعت حیران برگزار خواهد شد و فراخوان آن نیز به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

وی در پایان از حمایت‌های امام جمعه محترم شهرستان ،فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان نمین قدردانی بعمل آورد و ابراز امیدواری کرد تا بتوانند این جشنواره را به نحو احسن مدیریت کنند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات