رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین:

فتح خرمشهر معجزه الهی و امدادآشکار برای ملت ایران بود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول بیش از ۲۰عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، سرهنگ پاسدار صالح زارعی در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت سالروزآزادسازی خرمشهر بیش از ۲۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح نمین اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت رشادت های شهدای مقاومت برگزار خواهد شد، افزود: از جمله این برنامه‌ها فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان نمین ، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در اکثر مدارس،اجرای سرود سلام فرمانده ،افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلنگ زنی پروژه های عمرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، بزرگداشت محفل انس با قران،مراسم افتخار محله آبروی کوچه ،عیادت از خانواده شهدا، پیش بینی برای توزیع بسته های کمک معیشتی، برپایی میز خدمت، را می توان نام برد.

زارعی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر معجزه الهی و امدادآشکار برای ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد: در این عملیات جوانان غیور کشورمان توانستند در طول ۲۴ روز، درعملیات بیت المقدس به اشغال ۱۹ ماهه عراق پایان داده و با کشتن بیش از ۱۶ هزار عراقی و اسارت بیش از ۱۹ هزار نفر از آنان ضربات سختی را برپیکره رژیم بعث وارد آورند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین ادامه داد: عملیات آزادسازی خرمشهر از دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ آغاز و به مدت ۲۳ روز به طول انجامید که بیش از پنج هزار کیلومتر مربع از زمین‌های اشغالی توسط ارتش متجاوز بعث از خرمشهر تا سوسنگرد آزاد شد.

سرهنگ زارعی افزود: برای تقویت بعد سیاسی تربیتی و معنوی،رزمایش الی بیت المقدس در شهر آبی بیگلو با محوریت عملیات امداد و نجات و همچنین رزمایش پدافند دورادور با هدف تامین امنیت در شهر عنبران برگزار شد.

وی یادآور شد : از زمان ابلاغ عمومی جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع با موضوع جهاد تبیین و در راستای حمایت از این طرح در شهرستان نمین برگزار شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت جانگداز امام راحل و قیام ملی ۱۵ خرداد گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام مراسم و برنامه های متعددی در شهرستان نمین پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات